DNB Bank ASA

5 av 5 - 1 röster

Ranking
#11

Beskrivning

Pluro har inte fått in information från DNB Bank ASA trots upprepade försök.

Är du en representant för DNB Bank ASA så är du varmt välkommen att kontakta oss med kompletta uppgifter på info@pluro.se.

Är du kund hos DNB Bank ASA, meddela gärna oss vilka tjänster du använder och till vilka priser på info@pluro.se.

Detaljerade betyg

  • Information
    5 av 5
  • Support
    5 av 5
  • Värde
    5 av 5
  • Enkelhet
    5 av 5
  • Transparens
    5 av 5

Senaste inläggen

Visa alla

Robotrådgivning

Just nu finns det ingenting inom finansindustrin som är hetare än så kallad robot rådgivning (eng. robo-advice). Alla vill ha en del av kakan. Men vad är det egentligen? Och vad innebär det för... Läs mer

Vad du måste veta om "oberoende rådgivning"

Har du någon gång sökt finansiell rådgivning och hamnat hos någon som kallar sig för ”oberoende aktör” eller säger att all deras rådgivning är ”oberoende”? Det har hänt många. Det ... Läs mer

Sparande är svårt. Låt oss hjälpa dig.

Vi har startat Pluro för att du som funderar på att ingå ett avtal eller fatta ett beslut relaterat till sparande ska få tillgång till bättre och oberoende information och inte behöva fästa di... Läs mer

Recensioner

(1 st.)
  • Uppstickaren
     - 5 av 5

    Raka och snabba svar. Fantastisk kundservice!

    Av Peter Jansson för 6 år sedan

Kontaktinformation

Besök hemsidan

Typ av aktör

Universalbanker erbjuder samtliga typiska banktjänster, t.ex. person- och sparkonton, korttjänster, internetbank med möjlighet att betala räkningar, bolånekrediter m.m. Universalbanker erbjuder normalt rådgivning från en fysisk person.

Kontorsorter